اس ام اس عاشقانه. باحال وتیکه دار
عشق من
درباره وبلاگ


سلام بچه ها به کلبه کوچیک عشقم خوش اومدین من این وبلاگو به عشقه محمدم درست کردم نظر فراموش نشه .... آیا میدانیـــــــــــــــــــــد نظر گذاشتن باعث کوتاه شدن عمر شما نمیشود؟! آیا میدانیـــــــــــــــــــــد نظر گذاشتن فقط چند ثانیه طول میکشد؟! آیا میدانیــــــــــــــــــــــد نظر گذاشتن باعث شادی دل من و بالا رفتن انگیزه من میشود و1 در دنیا و100در آخرت ثواب دارد؟! آیا میدانیــــــــــــــــــــــد خرابی ماوس به خاطر نظر گذاشتن نمیباشد؟! اگه همه ایا رو میدونی پس نظر بذار دیگه....

پيوندها
قالب وبلاگ
بیا تو ایران موزیک
قالب وبلاگ
ترنم اشکها و لبخند ها
دوست داشتنی
تاس چت
کلبه عشق
انچه شما خواسته اید.اهنگران
کلبه عشق
جدیدترین مطالب فیسبوک
وبلاگ رسمی علی رنجبر
چت روم فارسی
قالب وبلاگ
بی معرفتانه
کلیشه
....
دهکده دانلود
خرید عینک آفتابی زنانه
آنتی ماسون
فتوبلاگ
رویای خیس
ღ♥ღ!~چه حس خوبیه داشتنت~!ღ♥ღ
هرشب دلتنگی
بزرگترین كلوب با اتاق گفتگو
اینجا برای دلشکسته هاست....
موج مثبت
هر چی دوست دارم
شکلک
گزارش کار 2
گزارش کار
بازی - نرم افزار - عمومی
عکسهای خوشمل
تینا تهرانی
TakLike
عشق من و تو
عشق من (zahra)
وبلاگ برو بچه های دانشگاه آزاد پرند
کلبه سنگ صبور و حامد
شارژ آسون تلفن همراه
عشق من (zahra)
عاشقانه ترین وبلاگ روز دنیا
شعــرهــای عاشــقانــه
به خاطر تنها عشقم میلاد
عکسهای خوشمل
ساعت مچی زنانه
دوست داشتنی
چت روم
خرید ساعت مچی
فتوبلاگ
عینک ریبن اصل
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من و آدرس eshqeman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









موضوعات
عکسهای عاشقانه و ولنتاین
جملات عاشقانه
اس ام اس عاشقانه
شعر های عاشقانه
اس ام اس ولنتاین
اس ام اس عاشقانه انگلیسی
اس ام اس وفا
اس ام اس دلتنگی
اس ام اس شب بخیر
اس ام اس صبح بخیر
اس ام اس غم انگیز
اس ام اس تنهایی
اس ام اس خداحافظی
اس ام اس خیانت
اس ام اس بوسه
اس ام اس قدر شناسی
اس ام اس حسرت
اس ام اس خاطرات
اس ام اس تیکه دار
اس ام اس انتظار
اس ام اس باحال دانشجویی
اس ام اس باحال وتیکه دار
اس ام اس عاشقانه و احساسی
اس ام اس روز زن
اس ام اس تبریک ولادت امام زمان (عج)
اس ام اس های غمگین عاشقانه
اس ام اس های باحال و خنده دار
اس ام اس های تیکه دار
متن زیباو قشنگ برای کارت عروسی
جملات با ارزش از ویکتور هوگو
اس ام اس های سنگین و معنی دار
اس ام اس های عاشقانه و جالب جناس دار
اس ام اس های عاشقانه و جالب جناس دار
اس ام اس فاصله و دوری
اس ام اس های زیبای روز پدر
اس ام اس عاشقانه بارونی
اس ام اس باحال و خنده دار
اس ام اس تنهایی
اس ام اس روز مادر
اس ام اس خاطرات و دلتنگی
اس ام اس انتظار

نويسندگان
love song

آخرین مطالب


 
سه شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, :: 21:27 :: نويسنده : love song

بعضیا علاوه بر اینکه آدم نیستن ، آدم بشو هم نیستن . . . :|

 

به بعضیا باس گفت عزیزم زندگی ما بازار نیست که بری یه دور بزنی و اگه از کسی خوشت نیومد برگردی ، اگه رفتی دیگه برو تا یه لگد نخوابوندم زیر گوشِت . . .

 

 -مخاطب خاص هميشه به اين معني نيست که بهترين مخاطبته
گاهي به اين معنيه که :
ميتونه خيلي خاص حالتو بگيره
ميتونه خيلي خاص تنهات بزاره
ميتونه خيلي خاص بگه دوست ندارم
ميتونه خيلي خاص بهت بگه تو ديگه کهنه شدي
ميتونه خيلي خاص با يکي غير توام دوست باشه..
..


آدمایی که رفتن ، یه روزی برمیگردن ولی درست وقتی که دیگه منتظرشون نیستی !


آن روزها گنجشک را رنگ می کردند و جای قناری می فروختند ، این روزها هوس را رنگ می کنند و جای عشق می فروشند ...
آن روزها مال باخته می شدی و این روز ها دلباخته !

 

 

فکر میکردم تو همدردی!
ولی نه!
تو هم دردی

 


همیشه به من میگن مثل بچه ی آدم رفتار کن...... من نمیدونم مثل هابیل باشم یا قابیل!؟

 

 

گریه" تر "میکنه
باید مهربان "تر" میشدی
گناه نامهربانیت به گردن گریه نینداز

 

 

 

به اندازه ی تمام سه نقطه های دنیا با تو حرف داشتم
اما
نقطه.

 

 

نشسته ام....
_ کجا؟
...کنار همان چاهی که تو برایم کندی....
عمق نامردی ات را اندازه می گیرم

 

 

این بار تو بگو
دوستت دارم
آسمان را گفته ام به زمین نیاید

 

 

چه فرق می کند وسوسه سیب یا حوا ... برای کسی که آدم نیست

 

 

زنگ زدند؛ رفتگر محله بود. گفت: ((آقا این عکس رو دیشب توی زباله های شما پیدا کردم.)) عکس تو بود.

 

 

سیگارت را
با او
روشن
کن
تکلیفت را
با من....

 

 

می خواهم گیاه خوار شوم از دستت....بس که مرا خر فرض کردی!!!

 

 

جلو کوه داد بزنی محبت بر میگرد محبت!
تو از سنگم کمتری؟؟

 


سعی کن در زندگی یکرنگ باشی ، فرش هزار رنگ را همه زیر پا می اندازند

 

 

به هر آدمی پیله نکنین ، توهم پروانه شدن می گیرتشون !

 

 

 

روز اول خیلی اتفاقی دیدمت...

روز دوم الکی الکی چشمهام به چشمت افتاد...

هفته بعد دزدکی بهت نگاه کردم...

ماه بعد شانسی به دلم نشستی

و

حالا سالهاست یواشکی دوست دارم

 

 

 

باید به بعضیا گفت عزیزم تو روی پاهات نمی تونی وایسی ؛ چه برسه به حرفات . . .

  

 

شیشه باز شکست رو دست
چیکه چیکه خون رو فرش
ریمل و سیاهِ اشک
من بی دل بی فکر و لش
نه من بدم نه تو
نه جَو زدم نه خُل
نه خالیم نه پُر
رو مغزِ من ند
و ...

 

 

مهم این نیست که رفتی ، مهم اینه که دیگه برنگردی . . .

 

   

بعضیا رو انگار تو بچگی ، ۳ بار انداختن بالا ، ۲ بار گرفتن ! :|

 

عزیزم ، وقتی یکی رو “ تیک ” می زنی ، رو بقیه “ ضربدر ” بزن لطفا !

 

 

بعضی آدم ها رو باید درک کرد !
بعضی ها رو به درک . . .

 

 

اشتباه من املایی بود ، من فقط او را همدرد نوشتم ، گویا او هم ، درد بود . . .

 

 

 

به بعضیا باید گفت دم از مردونگى نزن . . .
سنگینه
، سُرفت مى گیره !

 

 

 

مسج اورژانسى:همین آلان که دارى مسج مى خونى،خودت روماچ کن، دلتنگت شدم!

 

پیش ما سوختگان مسجد و میخانه یکیست حرم و دیر یکی صبحه و پیمانه یکیست این همه جنگ و جدل حاصل کوته نظریس تگر نظر پاک کنی کعبه و بتخانه یکیست

 

 

من ساده ویکرنگم

من عاشق دلتنگم

صدبار بزن قطع کن

من عاشق تک زنگم


تودنیا طالب سه چیزباش یه گل برای یه روز یه ستاره برای یه شب یه دوست خوب برای همیشه.

 

**

یادت باشه عکستو برام بفرستی

آخه فردامیخوام ورق بازی کنم

تک دلم نیست


ازم پرسیدمنوبیشتردوست داری یازندگیتو؟گفتم زندگیمو!نپرسیدچرا؟بغض کرد،گریه کرد .....رفت!اماهیچ وقت نفهمیدکه همه زندگیم خودش بود.!

 


افسوس که عشق جاودانه نیست.عشق گل سرخیست که طاقت طوفان را ندارد. عشق یک خاطره سبز است که از آمدن پاییز میترسد


میدونی اوج رفاقت کجاست؟به یاد رفیقی باشی که به یادت نیست، من الان تو اوج رفاقتم.

 

 

تمام امیدآسیابان به وزش باده تاآسیابش از کارنیافتده،قلبم آسیاب، خودم آسیابان ونفسهایت باد.!

 

باران رابه خاطررطوبتش گل رابخاطرلطافتش وتورابه خاطرمحبتت دوست میدارم

 

 

روی آن شیشه تبدار تورا"ها"کردم،اسم زیبای تورابانفسم جاکردم،شیشه بدجوردلش ابری وبارانی شد،شیشه رایک شبه تبدیل به دریکردم، باسرانگشت کشیدم به دلش عکس تورا،عکس زیبای توراسیرتماشا کردم

 

هنوز در به در کوچه های خاطره ام / هنوز اسم تو مانده گوشه حنجره ام /هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو / در انحصار غم عشق در محاصره ام


 

گریه هامو تو ندیدی

هر چی گفتم نشنیدی

من کدوم عهد رو شکستم

که تو اس ام اس نمی دی ؟!

 

بر خاک بخواب نازنین،تختی نیست. آواره شدن ,حکایت سختی نیست. از پاکی اشکهای خود فهمیدم . لبخند همیشه راز خوشبختی نیست

 

 

شبی پرسیدمش با بیقراری به غیر از من کسی را دوست داری به چشمش اشک شداز شرم ساری میان گریه هایش گفت آری

 

چرا رو نقاشی ها بی خودی سایه می زنی

این همه حرف خوب داریم حرف گلایه می زنی

اگه منو دوست نداری اینو راحت بهم بگو

چرا با حرفات و نگات بهم کنایه می زنی

 

 

عشق لالایی بارون تو شباست / نم نم بارون پشت شیشه هاست / لحظه ی شبنم و برگ گل یاس / لحظه ی رهایی پرنده هاست / لحظه ی عزیز با تو بودنه / آخرین پناه موندن منه


میل دریا گر کنی ، من دیده را دری کنم

میل صحرا گر کنی ٬ من سینه را صحرا کنم

نا امیدم گر کنی میمیرم اما باز هم

در همان حالت که میمیرم دعایت می کنم

 

 

سلام. این چه اخلاق بدیه که تو داری؟ چرا هر چی از آدم می گیری دیگه پس نمی دی؟

نمی گی من دلمو لازم دارم؟

 

اگه تو دنیا هیچی هیچی نداشته باشی مطمئن باش سه چیز همیشه مال تو هست:خدای مهربون، فکرای قشنگ،قلب کوچیک من.

 

 

ماهی به آب گفت : تو نمیتونی اشکای منو ببینی , چون من توی آبم.. آب جواب داد اما من میتونم اشکای تو رو احساس کنم چون تو توی قلب منی...

 

هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی دستت را بگیرد که احساس میکنی در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد.

 

 

هیچ کس نمی تواند به عقب برگردد و از نو شروع کند، اما همه می توانند از همین حالا شروع کنند و پایان تازه ای بسازند

 

دیشب فرشته ای فرستادم تااز تو مواضبت کنداماوقتی رسید توخواب بودی زود برگشت وگفت هیچ فرشته ای نمی تواند مواظب فرشته ای دیگر باشد

 

 

احساساتت رو روم بنویس .عصبانیتهات رو روم خط خطی کن . اشکاتو باهام پاک کن.حتی اگه سردت شد بسوزونم تا گرم بشی .فقط دورم ننداز.

 

قفل ها که بی کلید شدن. چشم ها به در سفید شدن . چه امتحان خوبیه . دوریت عجب غروبیه

 

 

واسه ما جشن تولدت یک بهونه بود همیشه . که رو هدیه بنویسی دلم از تو دور نیمشه


بازی روزگار را نمی فهمم ! من تو را دوست دارم تو دیگری را....دیگری مرا ...وهمه ی ما تنهاییم.

 

 

تنها ارزوم همینه. تا یادم نرفته راستی کاش یک روز بهم بگی من همونم که میخواستی


معلم گفت{الف}گفتم او.معلم گفت{ب}گفتم با او.معلم گفت{پ}گفتم پیش او.معلم گفت{ج}خواستم بگویم جدایی گفت نگو

  

وقتی به عقب بر میگردی متوجه میشی که جای بعضیا الان که تو زندگیت خالی نیست هیچ ، اون موقعشم زیادی بوده !!

 

 

من تصوراتم از تو با ” کاش” گره خورده . . .
تو توقعاتت از من با “باید ” !


بعضیا هم مثه این دیوارای تازه رنگ شده میمونن ؛ فقط هستن ولی نمیشه بهشون تکیه کرد ، اگرم تکیه کنی سر تا پای خودتو کثیف کردی . . .

همه چیز عوض شده جز تو
جانم ، تو از اول هم عوضی بودی . . .

دل ما پول کلان خواهد و پیداست که نیست

در جهان نیز همان باب دل ماست که نیست

محنت و رنج نمی خواهم و پیداست که هست

ثروت و گنج دلم خواهد و پیداست که نیست !


اخطار :

مشترک عزیز :

شما جزء افرادی هستید که به سختی برای ما مسیج میفرستید

در صورت ادامه این بی مرامی شماره شما حذف خواهد شد !

حرف مفت هم نباشه !

.

زن ها بهترین موجودات پروردگارند

به شرطی که زنت نباشند !


غضنفر داشته میرفته خونه

خونه شون هیشکی نبوده

میره رو پیغام گیر !


حیف نون هر شب دعا میکرده خدا بهش یه دوچرخه بده

میبینه خبری نشد

میره یه دوچرخه میدزده

بعدش دعا میکنه خدایا از من بگذر !


زمان مکالمات تلفنی

پسر به پسر = ۰۰:۰۰:۵۹

مادر به پسر = ۰۰:۱۰:۳۰

پدر به پسر = ۰۰:۰۲:۳۶

پسر به دختر = ۰۱:۱۵:۰۱

دختر به دختر = ۰۰:۲۹:۵۹

دختر به پسر = ۰۰:۰۰:۰۵


توصیه حیف نون به فرزندش:

اگر به یکدیگر احترام بگذاری ، یکدیگر نیز به تو احترام خواهند گذاشت !


حیف نون : آقا سیب ها کیلویی چنده؟

فروشنده: دوهزار تومن

حیف نون : یک کیلو پرتقال و دو کیلو گلابی لطف کنین


یه زمانی عطر می‌زدیم که بو بدیم

الان عطر می‌زنیم که بو ندیم !


بچه که به دنیا میاد

بابا مامانش ۱۲ ماه کلی زحمت میکشن و خرج میکنن که بچه بتونه راه بره و حرف بزنه

۱۲ ماه دوم کلی حرص میخورن که بچه خفه شو ! بشین !


سنگ بزرگ را برداشت ، دانستم که سنگ بزرگ علامت نزدن است

اما وقتی سرم را شکست ، فهمیدم حیف نون تابع هیچ قاعده و قانونی نیست !


 

حیف نون رو می فرستند دنبال نخود سیاه، پیداش می کنه نامرد !



بابای من بهم گفته چطور ثروتمند شده

یه روز یه سیب تو خیابون پیدا میکنه برش میداره ۲۰۰ تومن میفروشتش!

خوب بعدش؟

بعد با اون یه ۲۰۰ تومن دوتاسیب میخره؛هرکدوم رو ۴۰۰

 

عزیزکم حالا که داری میروی تا روزهایت را بدون من سر کنی ؛ بر سر دو راهی که رسیدی بپیچ به چپ ، به جهنم ختم میشود !

 


تقصیر از ما نیست . . .
بعضیا خودشون دلشون میخواد “ یادگاری ” باشن پشت در مستراح عمومی !

 

 

کسی رو که دوست داری این قدر نبر بالا که دست خودتم دیگه بهش نرسه . . .

 


 

باید به بعضی ها گفت :
ظرفیت پشت تکمیل است لطفا از جلو خنجر بزن . . .

 

 

 

کاش بعضی ها بدونن “ مخاطب خاص ” شدنشون نتیجه احساسات “ خاص” طرف مقابلشونه نه ویژگی های فردیشون !

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: